Diplomă de excelenţă

5 dec.

Ai presupus

eronat

că şi eu

scriu pe-un perete…

E adevărat, nişte cai verzi

mi-au invadat orizontul şi 

îmi dau în retină

copite de diamant…

Dar vei vedea

eu am insomnii pe pereţi

scriu versuri pe cearşaf

visez în boabe de cafea

ghicesc în iubiri

şi am diplomă de excelenţă

în călătorii în sens

giratoriu,

uneori opus

tuturor…

Nu ştiu ce ar fi trebuit să fac

în loc de admirat

oraşul descris pe pereţi

probabil

să mănânc şi eu ceva

pentru asta venisem.

Dar nu-mi era foame.

Îmi era sete

şi tu ai băut

vinul roşu

de mi-a trecut setea.

Era bun!

Acum

îmi e foame.

Am aşezat frumos

cuţitul şi furculiţa

de argint

pe o foaie de zăpadă

imediat

va fi gata şi masa:

o bucată amară de frumuseţe

abia salvată de aburii

unei rime neîntâmplătoare

(mereu neîntâmplătoare)…

Nu ştiu dacă e bun şi

rolul de muză

aşa cum era vinul…

Dar mereu aşa se întâmplă:

fără prea mult dulce

(cât mai puţin dulce)

Dumnezeu nu croieşte

destine dulci

niciodată.

Neîntâmplător,

ne apără de vieţi diabetice.

Probabil, kitschul

nu este chiar vocaţia Lui…

8 răspunsuri to “Diplomă de excelenţă”

  1. Argentina Gribincea decembrie 6, 2010 la 9:47 am #

    Mulţumesc pentru voturi, dragă Erasmen. 🙂

  2. erasmen decembrie 6, 2010 la 8:11 pm #

    🙂 cu placere

  3. erasmen decembrie 6, 2010 la 8:15 pm #

    din partea mea, pentru tine, o diploma de excelenta! o meriti!

  4. Argentina Gribincea decembrie 6, 2010 la 8:39 pm #

    Adică, o diplomă în scris pe pereţi? Wow! merci! 🙂

  5. noradamian decembrie 9, 2010 la 11:31 pm #

    Argri, salut! :)Toată poezia e frumoasă, versurile astea-mi plac în mod deosebit:

    „am diplomă de excelenţă
    în călătorii în sens
    giratoriu”

    si astea:

    „Dumnezeu nu croieşte
    destine dulci
    niciodată.
    Neîntâmplător,
    ne apără de vieţi diabetice”

  6. Argentina Gribincea octombrie 9, 2011 la 8:53 am #

    Dragi Rokssana şi Almanahe, vă mulţumesc şi vouă, pentru că aţi trecut şi pe aici! 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Poveşti cu poveşti « Argentina Gribincea's Blog - octombrie 8, 2011

    […] am o Diplomă de excelenţă în […]

Lasă un comentariu

DORADO SYSTEMS®

Service Laptopuri & PC Bucuresti

de-ale lui Matei

~ basic tips for surviving teenage life ~

Filme fără reclame

Filme fără reclame

dialog cu mine însămi

Propriile-mi gânduri așezate pe ciorne digitale!

Mihai Cotea.

Curajul de a te lăsa purtat într-un vis scris

Myrela

Art, health, civilizations, photography, nature, books, recipes, etc.

Poezii pentru sufletul meu

REVISTA ROMÂNILOR DE PRETUTINDENI * LITERATURĂ, ARTĂ ȘI CULTURĂ

Jurnal de Bucovina

"Un săptămânal al normalităţii şi firescului"

fotosintesi blog

testi e fotografie dell'autore

GriArg

Impresii, Argumente, Atitudini...

Pensieri Parole e Poesie

Sono una donna libera. Nel mio blog farete un viaggio lungo e profondo nei pensieri della mente del cuore e dell anima.

Cristian Lisandru

festina lente - prin(tre) cuvinte, gânduri, mirări...

Mystic Land

let's mend the broken

Raisa- Poezii

Poezia este acea neliniște în versuri din care se naște liniștea poetului

omsimplu

Când elevul este pregătit,profesorul apare

Sstele verzi

maternitate pentru gânduri născute spontan

Cenaclul ROMANTICII (Migdale Marius)

Prolog: Poate că Iubirea nu face Pământul să se învârtă... Dar face ca scurta noastră călătorie prin viaţă să merite!

imagine continua

Ipostaze, fotografii vechi, acareturi de prin colecția mea, într-un cuvânt, lumea de altadata si cea de azi...

CR3W

It's just G.

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, pași în strungi şi verbe…

J.J. Anderson's Blog

Someday, what follows will be referred to as “his early works.”

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Cosmisian - Neoproză „smart emotional”

Mouelle Roucher „Eratele sunt mai bune decât ciornele publicate. Eratele sunt răzbirea unui scriitor care spune adevărul.” ~ Lucette „Degetele tale sunt definiția sofisticată a unui semn de carte perpetuu”

Гастрономия - просто вкусно

Человек есть то, что он ест.

II SI CAMASI STILIZATE

Pasiune pentru frumos si traditie

papillon de nuit

On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux.

a dweller's confessions

confessions by a 20-year-old wallflower

The Soft Pillow

He became ink in her pen and she never stopped writing.

dan moldovan

blog de poze

Doru Braia

Talk Soc

A Dose A Day

Inspirations for Nurses (and non-nurses)

A.D. Martin

writing - novels - film - television - video games - other stuff

Saltarosgarden

A garden of my dreams coming to live!