Săracă inima me, Ionel, Ionelule, Iubirea mea târzie…

28 Aug

„Telefonul meu fermecat” reperează în mulțime îndrăgostiți (sau, simplu, oameni frumoși!), de parcă ar face o colecție de imagini cu ei. Așa se întâmplă că, revenind acasă din oraș, descopăr o mulțime de cadre impresionante în arhiva telefonului meu.🙂 Odată, l-am recunoscut, cu uimire, pe un „prieten virtual”. Un prieten pe care nu l-am întâlnit niciodată în realitate. Uite că telefonul meu l-a întâlnit! Am fost foarte emoționată, când am înțeles că am stat alături preț de câteva ore, cât a durat evenimentul la care participasem, dar nu l-am observat decât după ce am încărcat imaginile pe… Facebook.

Aseară telefonul meu a făcut alte „minuni”: în Piața Marii Adunări Naționale, unde am ieșit să-mi întâlnesc o prietenă pe care n-am mai văzut-o de foarte mult timp, telefonul meu s-a lăsat fascinat de dansul unor tineri (indiferent de vârstă), care dansau, inspirați de melodiile compozitorilor Petre și Ion Aldea-Teodorovici, cântate de Cristi Aldea-Teodorovici. Un cuplu, mai ales, părea să comunice atât de bine prin dans, încât mi-a „confiscat” o bună parte din memoria telefonului! Și eu eram… fericită să văd atâția oameni dansând! Am impresia că aceste personaje, care devin deja o constantă în arhiva telefonului meu, nu mai au nevoie de altceva pentru a fi fericiți, au tot ce le trebuie: iubire și muzică…

Sper să văd și mai multe cupluri acaparatoare de memorie de telefon pe 31 august, de Ziua Limbii Române!🙂

* * *

* * *

* * *

9 Răspunsuri to “Săracă inima me, Ionel, Ionelule, Iubirea mea târzie…”

  1. bksp August 29, 2014 la 1:08 am #

    Facebook?!
    Curios. Cu ceva timp in urma am dat pe aici, pe undeva, nu mai zaresc acum la graba, peste un „link” catre pagina de facebook, dar…chix. Facebook zicea ca pagina nu exista.

    Apropo, mai aveti in listele de pe partea dreapta „link”-uri catre pagini, articole, (terti) care nu mai exista.

  2. bksp Septembrie 1, 2014 la 5:33 pm #

    Dupa „Ziua Limbii Române”, Ziua relatiilor economice COMUNE cu ocazia intrarii in vigoare de astazi, Luni, 01 Septembrie 2014, a acordului „privind libera circulație economică între Uniunea Europeană și Republica Moldova”

    „România a devenit primul partener economic al Republicii Moldova, înaintea Federației Ruse”:
    http://www.agerpres.ro/politica/2014/08/31/corlatean-romania-a-devenit-primul-partener-economic-al-republicii-moldova-inaintea-federatiei-ruse-21-16-21

    II ASTEPT PE BASARABENI SA VINA CU LEGUMELE SI FRUCTELE IN ROMANIA, AM BANII (TOT LEI🙂 ) PREGATITI!!!
    (INTRATI IN marile magazine, MALL-uri!)

  3. =Rozina Unionista dela Hotin= Septembrie 4, 2014 la 5:04 am #

    Stimate doamna Argentina,
    Sa nu va suparati, dar am si eu o intrebare:
    Fostul Dvs. sot Mihai Gribincea, angajat la Ministerul de Externe la Chisinau,
    apoi consilier OSCE prin Europa, actualmente Reprezentantul Rep. Moldova
    la sediul NATO din Bruxelles, deci el a declarat recent public ca RM
    trebuie sa-si pastreze statutul de neutralitate /bineinteles cu tancurile rusesti la Nistru/
    si tendinta unora de aderare a RM la NATO este o idee proasta.
    Am ramas tablou de aceasta declaratie, caci il consideram pe M.Gribincea un bun român.
    Pâna si noul Ministru al Apararii, Valeriu Troencu a declarat tot recent si tot public
    ca Scaparea noastra din incercuirea terorista ruseasca este aderarea la NATO.
    Deci cum se explica aceasta pozitie pro-moscovita, dar anti-româneasca si anti-unionista a diplomatului Mihai Gribincea ?

    • CiGriArg Septembrie 14, 2014 la 1:13 pm #

      Nu mă supăr, dar nici atunci când eram căsătoriți nu eram responsabilă pentru declarațiile soțului meu (și nici pentru ale altor persoane apropiate în vreun fel mie). Cu atât mai puțin acum, când contactăm extrem de rar și, deci, nu am nicio posibilitate să încerc să-l conving de ceva.🙂

      P.S. Cu siguranță, cunoașteți că un diplomat este un angajat al Guvernului. Poziția sa personală poate să-l împiedice să avanseze în carieră (adică, la un moment dat, dacă nu e de acord cu Guvernul său, poate demisiona!), dar nu-l poate împiedica să-și facă datoria, care constă în promovarea programului Guvernului (statului, de fapt, pentru că în diverse țări prerogativele politicii externe țin de alte instituții statale (Președinția, spre exemplu)), pe care îl reprezintă.

  4. bksp Septembrie 10, 2014 la 2:26 pm #

    Iata, ca sa nu mai zica „maldavanii” ca limba vorbita in Basarabia – „Republica” Moldova – este APARTE (diferita) de limba romana:

    In Mamaia „AVEM DI TĂTI”🙂 si reclama, PE CARE O INTELEGE TOATA LUMEA, cu accent moldovenesc –

    • CiGriArg Septembrie 14, 2014 la 1:04 pm #

      Reclama face trimitere la o piesă a grupului Planeta Moldova, care nu e cu accent moldovenesc, ci… cu rusisme. Eu, care am crescut într-un mediu rusificat, dar am evitat mereu să adopt barbarismele (sigur, în măsura posibilităților mele, a limitelor, de care sunt conștientă!), nu le înțeleg, iar pe cele pe care le înțeleg, nu le „gust” – drept care, vă recomand și dvs. să le „savurați” cu… prudență.🙂

      • bksp Septembrie 20, 2014 la 7:33 pm #

        Of… sper ca n-am dat-o in bara chiar asa de rau.
        Daca este intr-adevar asa dupa cum afirmati, eu imi cer scuze!
        Nu am vrut sa va inoportunez cu acel link.

        Totusi, cunoasteti locul respectiv?

        Este din „Satul de Vacanta” de la intrarea in Mamaia, iar in acel loc este un adevarat talcioc.
        Nu stiu daca patronii de acolo sunt basarabeni si atunci cand si-au deschis standul cu pricina au pus acea inscriptie in ton cu versurile grupului mentionat. Eu m-am gandit ca or fi fost unii mai sugubeti din fire si au vrut sa se „asezoneze” in ton cu turistii moldoveni „autohtoni” (iata la ce barbarism ne impinge situatia de a „exista” doua tipuri de… moldoveni; „interni” si.. „straini” – din R. Moldova) veniti pe litoral – ca la noi moldovenii cam asa se exprima.

        (p.s. Ma interesez si daca e ca dvs. o sa va rog sa stergeti postarea. Serios!)

        • CiGriArg Septembrie 21, 2014 la 3:20 pm #

          Păi, ca să nu mergeți departe, iată la ce mă refeream:

          P.S. Revin deseară cu răspunsuri la celelalte mesaje. Mulțumesc!🙂

Lasă un răspuns

vanilla

lovely damned teenage years

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Robson Cezar

"My work exists as an expression of "dar um jeitihno" - the Brazilian notion of "finding a way". For me, art is a means of survival."

CR3W

It's just G.

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, verbe în strungi şi versuri…

J.J. Anderson's Blog

Thoughts from the author of Trailer Park Juggernauts

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Trubadur prin Avalon

Mi-aș dori ca într-o zi sufletele noastre să se privească de atât de aproape încât atunci când vom clipi să le atingem cu genele.

Гастрономия - просто вкусно

Человек есть то, что он ест.

Drumurile lui Spetcu

Blog de om umblat

II SI CAMASI STILIZATE

Pasiune pentru frumos si traditie

papillon de nuit

On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux.

a dweller's confessions

confessions by a 19-year-old wallflower

CritDicks.com

A precariously critical, humorous take on life’s interactions with food and drink!

Descopera misterele naturii

Discover the mysteries of nature

Tassles Of Intertwined Emotions

Poetry, Quotes & Random Thoughts

dan moldovan

blog de poze

find the details

Interiors news and finishing touches for homes

Blog de multe parale

„Nu voi fi un om obişnuit, pentru că am dreptul să fiu extraordinar.” Peter O Toole

Doru Braia

Talk Soc

A Dose A Day

Inspirations for Nurses (and non-nurses)

A.D. Martin

writing - novels - film - television - video games - other stuff

Imperfect Beauty

"Do what you like and like what you do ! Imperfection is a part of beauty !" - Rocsee

Saltarosgarden

A garden of my dreams coming to live!

Comunităţi de Prieteni: "Toţi pentru unul, unul pentru toţi"

Communities Of Friends - All For One & One For All

Condamnat la prietenie!

Caci mor traind...

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Doina Soltan

"Cele mai frumoase locuri prin care am umblat au fost sufletele oamenilor pe care i-am iubit." Irina Binder

Compendiu de istorie și diplomație

“Vrei să admiri un om? Privește-l din îndepărtare…” - Adrian Sereș -

infinitdegânduri

Loneliness ends with love.

Gheorghe Cuciureanu

În fond despre ştiinţă

prietendevremerea

O vorba buna

…touch my sound…

Where sound can be touched, felt and seen.

Ivano Mingotti

Pagina ufficiale autore

Gheorghe BREGA

Deputat în Parlamentul Republicii Moldova

Andrei Botnari. Photography and travel blog

Capitalism pe pâine

Fondator si director: Mihai Giurgea

PoliteiaWorld

Quis custodiet ipsos custodes?

Cafeaua de dimineata

Cuvinte dintr-o ceașca de cafea

Anghel

A great WordPress.com site

SECRETELE SĂNĂTĂȚII ȘI FRUMUSEȚII CU MARIA BOTNARU

Nu poți cumpăra timpul, dragostea și sănătatea cu toți banii lumii

Folclor muzical românesc

„Cântă, măi frate române, pe graiul și limba ta și lasă cele străine ei de a și le cânta!” - Anton Pann

