Norocul de aseară

21 Aug

În același troleibuz (nr.22), unde se mai discută despre literatură (dacă vă amintiți, am povestit, impresionată, despre eveniment), doi adolescenți (apartent normali, dar, după cum se știe, aparențele înșală) își tot schimbau locul, profitând de ceva mai mult spațiu liber decât de obicei. Culmea obrăzniciei însă a fost felul în care se distrau, scuipând peste geam în oamenii din stradă. N-am de unde ști dacă viitorii „domni tovarăși”, care erau atât de entuziasmați de„creativitatea” jocului lor, încât, la un moment dat, au început a-și exprima emoțiile cu voce (extrem de) tare („Mi s-a uscat în gură!” („U menia aj vo rtu vâsohlo!”), s-a plâns unul dintre ei, iar altul i-a arătat și cât de uscată îi este limba!), aveau vreo „maladie onorabilă”, din categoria TBC spre exemplu,  de „distribuit” sau dacă așa au fost instruiți de părinți să procedeze, atunci când sunt scăpați în spațiul public, tot ce știu e că protestele mele au fost tratate cu uimire (!!!) de puținii pasageri din troleibuz și de conductorul plictisit. Telefonul mi se descărcase, altfel aș fi profitat de el ca să-i filmez. Ca un exemplu de urmat pentru alți adolescenți fără minte.🙂

* * *

Am avut proasta inspirație să încerc un detergent nou. Tot aseară. Nu mi-a plăcut mirosul, mult prea strident. Când a fost să clătesc tot și să scap, într-un sfârșit, de aroma nedorită, s-a oprit apa. A trebuit să suport noul parfum până aproape de dimineață, când s-a dat apă la robinet. N-am visat nimic, pentru că n-am dormit. Ceea ce e bine, altfel aș fi visat ceva inspirat de mirosul halucinogen al detergentului (culmea, recomandat de o prietenă!).🙂

* * *

La Moscova, pe Tverskaia, am văzut adolescente bând șampanie din sticlă, într-un colț nu foarte ascuns de ochiul moscoviților, impasibili, probabil obișnuiți cu astfel de scene. Aseară, trecând pe lângă berăria de la colțul blocului meu (acel colț de bloc ce miroase mereu a bere ieftină), am văzut adolescente bând bere din sticlă. Deci, e adevărat ce îmi zicea un cunoscut: „Ale noastre sunt de preferat:  „ieftine și bune”!”

* * *

Tot aseară, în supermarketul nr.1 (de pe Dacia, dacă doriți senzații tari, puteți încerca și voi!) am găsit un căruț-ninuni: scotea un zgomot infernal, la orice mișcare, de-ți venea să-ți iei lumea în cap. N-am mai avut răbdare să-mi fac toate cumpărăturile. Am mers imediat să-l schimb, dar am dat peste altul la fel de „muzical”.  Am renunțat…

No, probabil că așa mi-a fost norocul aseară. Să-l încerc și în seara asta?  :)

* * *

Publicat și pe stirilocale.md

Un răspuns to “Norocul de aseară”

  1. bksp August 23, 2014 la 7:36 pm #

    N-ati remarcat, au stat pe locurile celor care dezbateau opera literara?
    :))))))))))
    O fi fost prea cruda literatura, pentru ei, si li s-or fi strepezit dintii, de tot „stropeau” prin-prejur.

    (p.s. Apropo (eu n-am mai intrat de cateva zile pe aici, si)… nu stiu cum se face, da’ „norocul” Dvs. a curs repede pe Prut (chiar daca vi s-a oprit apa) de m-am molipsit si eu. (cu o pacoste de carucior)
    Da. Ca eu am fost ieri, pe „2 2” (DATA, nu troleul – devine fatidic numarul asta🙂 ), la impins caruciorul in „MALL” (sâc, astora de la noi nu le mai pare șic sa le zica supermaket. Am trecut la faza molurilor) -Auchan, pentru conformitate- si am dat peste o caricatura de carucior sleampat, care era „ciung” de roti pe diagonala. Adica, roata stanga fata si roata dreapta din spate se invarteau in toate directiile numai unde aveam eu de mers nu. Era un carucior dintr-acela de pui doua cosuri de mana pe el, unul deasupra celuilalt, de zici ca-i autobuzul etajat din Londra; eu le zic carucioare „expres” ca sunt mici si te misti mai repede cu ele. Da’ n-am rezistat decat turul unui raft, fiindca de la atata hataiala mi se balbaisera ideile in cap si nu mai stiam ce trebuie sa cumpar, asa ca, i-am facut gararea si am luat altul, pe proba serioasa (inainte si inapoi, viraje, etc.) 🙂 .

    p.s.II Apropo(2) de… „ieftine și bune”… avem si noi cu ce ne „lauda” dincoace de Prut: la noi… IS MOCA.
    Daca putem rade de necaz:
    E sambata seara si, daca ati fi fost dincoace, ati fi avut ocazia sa vedeti cum un individ care tine ocupat scaunul de primar incurajeaza prostitutia si destrabalarea in… Mamaia.
    Pe data de 3 0 August cica iese din… cosciug.)

Lasă un răspuns

vanilla

lovely damned teenage years

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Robson Cezar

"My work exists as an expression of "dar um jeitihno" - the Brazilian notion of "finding a way". For me, art is a means of survival."

CR3W

It's just G.

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, verbe în strungi şi versuri…

J.J. Anderson's Blog

Thoughts from the author of Trailer Park Juggernauts

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Trubadur prin Avalon

Mi-aș dori ca într-o zi sufletele noastre să se privească de atât de aproape încât atunci când vom clipi să le atingem cu genele.

Гастрономия - просто вкусно

Человек есть то, что он ест.

Drumurile lui Spetcu

Blog de om umblat

II SI CAMASI STILIZATE

Pasiune pentru frumos si traditie

papillon de nuit

On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux.

a dweller's confessions

confessions by a 19-year-old wallflower

CritDicks.com

A precariously critical, humorous take on life’s interactions with food and drink!

Descopera misterele naturii

Discover the mysteries of nature

Tassles Of Intertwined Emotions

Poetry, Quotes & Random Thoughts

dan moldovan

blog de poze

find the details

Interiors news and finishing touches for homes

Doru Braia

Talk Soc

A Dose A Day

Inspirations for Nurses (and non-nurses)

A.D. Martin

writing - novels - film - television - video games - other stuff

Imperfect Beauty

"Do what you like and like what you do ! Imperfection is a part of beauty !" - Rocsee

Saltarosgarden

A garden of my dreams coming to live!

Comunităţi de Prieteni: "Toţi pentru unul, unul pentru toţi"

Communities Of Friends - All For One & One For All

Condamnat la prietenie!

Caci mor traind...

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Doina Soltan

"Cele mai frumoase locuri prin care am umblat au fost sufletele oamenilor pe care i-am iubit." Irina Binder

Compendiu de istorie și diplomație

“Vrei să admiri un om? Privește-l din îndepărtare…” - Adrian Sereș -

infinitdegânduri

Loneliness ends with love.

Gheorghe Cuciureanu

În fond despre ştiinţă

prietendevremerea

O vorba buna

…touch my sound…

Where sound can be touched, felt and seen.

Ivano Mingotti

Pagina ufficiale autore

Gheorghe BREGA

Deputat în Parlamentul Republicii Moldova

andreibotnari.wordpress.com/

Andrei Botnari. Photography and travel blog

Capitalism pe pâine

Fondator si director: Mihai Giurgea

PoliteiaWorld

Quis custodiet ipsos custodes?

Cafeaua de dimineata

Cuvinte dintr-o ceașca de cafea

Anghel

A great WordPress.com site

SECRETELE SĂNĂTĂȚII ȘI FRUMUSEȚII CU MARIA BOTNARU

Nu poți cumpăra timpul, dragostea și sănătatea cu toți banii lumii

Folclor muzical românesc

„Cântă, măi frate române, pe graiul și limba ta și lasă cele străine ei de a și le cânta!” - Anton Pann

