Dacă-i „zelist”, e ze list…

7 Feb

Zelistu’ ista e cam aiurea. E… aproximativ (dacă nu de-a dreptul mincinos). Anul trecut am avut parte o poveste absolut anecdotică (despre care uitasem aproape de tot, din cauza evenimentelor ce au marcat familia mea, dar uite că zelist îmi „împrospătează” memoria, repetându-și „ghidușia”!), în care zelist a jucat rolul „codiței naibii”. Cum? Simplu. S-a făcut a uita zelistu’ cui îl are un link din blogrollul meu. Am observat că ceva nu e în regulă, așa că am verificat! Deși aveam linkul în blogroll, zelist arăta că l-aș fi eliminat. Cum nu umblasem la linkuri și blogul meu nu părea să aibă pobleme (povestea asta întâmplându-se într-o perioadă „aglomerată”, de sărbători), am căutat imediat blogul „vecinei” care nu apărea în lista de bloguri  a dlui zelist. Am intrat de pe blogrollul meu pe blogul respectiv. Stăpâna acelui blog a reacționat uimitor de rapid și de generos la acest gest al meu (pentru că, supărată pe mine, probabil, își „rectificase lista de bloguri pe care le citește, când a observat greșeala, a revenit… la sentimente mai bune! :)). Problema e că zelist și-a continuat nerușinatul joc, și noi ne-am „pierdut”, într-un sfârșit, din… vederea blogurilor noastre.🙂 Nu e un capăt de lume, sigur, dar m-a mirat cât de puternică poate fi o greșeală virtuală a unei entități virtuale, cât de nesigure sunt aceste castele de nisip, care sunt comunitățile virtuale și, bineînțeles, cât de importantă e atenția – reală – pe care o acordăm celor care, într-adevăr, contează în viața noastră…

* * *

Acum povestea s-a repatat, doar că a fost exact invers. N-am avut timp să urmăresc foarte atent: ce, cum și de ce – fapt e că zelist îmi arăta, săptămâna trecută, lipsa din vreo 5-6 blogrolluri: vechi prieteni, blogurile cărora le citesc cu atenție, le frecventez, așa cum fecventezi un club sau o comunitate din care faci parte. Bine, eu citesc în modul cel mai… ritmic/frecvent posibil, blogurile din „vecinătatea imediată”  (alias blogroll), apoi și celelalte linkuri, pe care le mențin pe blog, uneori chiar în ciuda dispariției sau a inactivității blogurilor respective. Mai mult, de la începuturile blogului meu (e-he-he, de când!), n-am eliminat niciun link. Ce-i drept, am schimbat locul și vizibilitatea unor linkuri, în funcție de „apropierea” dintre blogurile noastre… Unele dintre blogurile pe care le citeam mult anii trecuți nu se mai văd în blogrollul meu, dar le-am păsatrat în „oglinda” acestuia, pe blogspot, așa încât am acces la toate…

* * *

Ei, revenind la oile noastre, zelist a spus minciuni, m-a „taxat” absolut aiurea pentru aceste acele 5-6 bloguri, pe care saptămna aceasta le-a „reintrodus”, fără să-și ceară scuze, în lista blogruilor prietene cu blogul meu!🙂 Nu mă deranjează, dar, cum greșeala pare să devină una sistematică, mă gândesc, așa, mai în glumă, mai în serios:  oare ce-ar fi să scot chiar Zelist din lista mea de linkuri?!🙂

* * *

Iată lista blogurilor pe care Zelist s-a făcut a nu le observa săptămâna trecută, iar azi le menționează doar la capitolul „linkuri dispărute” (pe 22 ianuarie), nu și la cele „noi”, deși… repet, blogurile acestea au fost mereu acolo, nici n-au dispărut, nici n-au apărut:

* * *

Nu că m-ar mai interesa chiar atât de mult gradul de popularitate a blogurilor mele. De un an, aproape, stau departe în mod conștient de  sondaje și analize de acest gen, știind că temele care m-au preocupat pe mine în acest an sunt departe de a fi incitante pentru un public foarte larg. Blogurile mele au stagnat, în cel mai bun caz, iar motivul acestei stagnări îl știu prietenii și cei care mi-au citit blogul…

Blogul cu versuri, dedicat mamei, e stabil: nu are de ce să crească, de vreme ce am încetat să postez după ciclul de versuri de… după 30 martie 2012. Cele invizibile sunt și mai stabile: nimic, adică zero. Acesta, însă, fiind cel mai vechi și mai cunoscut dintre bloguri, a avit mereu nocorul de a se menține, în ciuda unor lungi perioade de „abstinență blogaristică”… Deci, nu mă pot plânge, dimpotrivă, le sunt recunoscătoare celor care și acum, după acest an trist și neinspirat, sunt alături de mine:

* * *

În concluzie, nu știu care e explicația, dar, pentru că zelistu’ minte, când spune că ne „analizează”, vă rog frumos, frumos: dacă zelist vă arată, într-o bună zi, că nu mai sunteți în blogrollul meu, veniți aici și verificați, înainte de a vă supăra pe mine!🙂  OK?

P.S. Pentru că sunt liste cu bloguri și pentru că am observat și eu abia cum câte ceva…🙂, îi salut și pe cei mai noi dintre preteni!

Ice

Colțul Cultural

Hachich

9 Răspunsuri to “Dacă-i „zelist”, e ze list…”

  1. Andreotti Februarie 7, 2013 la 7:15 pm #

    Aici sunt, indiferent cum ți-a fost anul, cât de des ai scris sau nu…am fost aici mereu:) Zelist-ul, nu știu ce face – dar nici nu-mi pasă de el, Mai e și mincinos pe deasupra!🙂

    • CiGriArg Februarie 7, 2013 la 7:23 pm #

      Știu că ai fost aici, dragă Andreea, și îți mulțumesc nu numai pentru blogul foarte interesant pe care îl scrii, ci și pentru că… ești!🙂

      Și eu mă simt atașată de blogurile prietenilor, iar cititul lor a devenit o rutină. Sunt (au fost) și perioade în care nu am prea intrat pe alte bloguri, dar, în zilele bune, „plimbarea virtuală” îmi e, asemeni cafelei, absolut necesară!

      • Andreotti Februarie 7, 2013 la 7:26 pm #

        Eu știu prin ce ai trecut, draga mea! Și te-nțeleg prea bine! NU trebuie să te justifici în nici un fel. Fiecare o face în ritmul lui, în timpul lui liber…aici nu se semnează condici. Aici ne încălzim sufletele. Și e mare lucru!🙂
        Stai liniștită, cine te citește și te apreciază…așteaptă cu bucurie fiecare întâlnire!

Trackbacks/Pingbacks

  1. ZeList minte din nou! | GriArg - Aprilie 4, 2013

    […] Despre ZeList am mai scris. […]

Lasă un răspuns

vanilla

lovely damned teenage years

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Robson Cezar

"My work exists as an expression of "dar um jeitihno" - the Brazilian notion of "finding a way". For me, art is a means of survival."

CR3W

It's just G.

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, verbe în strungi şi versuri…

J.J. Anderson's Blog

Thoughts from the author of Trailer Park Juggernauts

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Trubadur prin Avalon

Mi-aș dori ca într-o zi sufletele noastre să se privească de atât de aproape încât atunci când vom clipi să le atingem cu genele.

Гастрономия - просто вкусно

Человек есть то, что он ест.

Drumurile lui Spetcu

Blog de om umblat

II SI CAMASI STILIZATE

Pasiune pentru frumos si traditie

papillon de nuit

On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux.

a dweller's confessions

confessions by a 19-year-old wallflower

CritDicks.com

A precariously critical, humorous take on life’s interactions with food and drink!

Descopera misterele naturii

Discover the mysteries of nature

Tassles Of Intertwined Emotions

Poetry, Quotes & Random Thoughts

dan moldovan

blog de poze

find the details

Interiors news and finishing touches for homes

Doru Braia

Talk Soc

A Dose A Day

Inspirations for Nurses (and non-nurses)

A.D. Martin

writing - novels - film - television - video games - other stuff

Imperfect Beauty

"Do what you like and like what you do ! Imperfection is a part of beauty !" - Rocsee

Saltarosgarden

A garden of my dreams coming to live!

Comunităţi de Prieteni: "Toţi pentru unul, unul pentru toţi"

Communities Of Friends - All For One & One For All

Condamnat la prietenie!

Caci mor traind...

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Doina Soltan

"Cele mai frumoase locuri prin care am umblat au fost sufletele oamenilor pe care i-am iubit." Irina Binder

Compendiu de istorie și diplomație

“Vrei să admiri un om? Privește-l din îndepărtare…” - Adrian Sereș -

infinitdegânduri

Loneliness ends with love.

Gheorghe Cuciureanu

În fond despre ştiinţă

prietendevremerea

O vorba buna

…touch my sound…

Where sound can be touched, felt and seen.

Ivano Mingotti

Pagina ufficiale autore

Gheorghe BREGA

Deputat în Parlamentul Republicii Moldova

andreibotnari.wordpress.com/

Andrei Botnari. Photography and travel blog

Capitalism pe pâine

Fondator si director: Mihai Giurgea

PoliteiaWorld

Quis custodiet ipsos custodes?

Cafeaua de dimineata

Cuvinte dintr-o ceașca de cafea

Anghel

A great WordPress.com site

SECRETELE SĂNĂTĂȚII ȘI FRUMUSEȚII CU MARIA BOTNARU

Nu poți cumpăra timpul, dragostea și sănătatea cu toți banii lumii

Folclor muzical românesc

„Cântă, măi frate române, pe graiul și limba ta și lasă cele străine ei de a și le cânta!” - Anton Pann

