Înnoiri

31 Dec

Despre tristețile pe care le ia cu sine acest sfârșit de An (sau pe care le mai îndulcește puțin) destul am scris până acum.  Da, recunosc,  au fost și clipe frumoase, mai ales la începutul anului –  și cred că ar trebui să fiu recunoscătoare pentru acele mici bucurii.  Apoi au fost tot pierderi – mai mari și mai mici… Grozăviile de pe ecrane, adunate din toată lumea, păreau să concureze cu evenimentele apăsătoare din viața noastră privată în intenția de a ne distruge speranța. Or, se știe, speranța nu moare, ci se cuibărește mereu în suflet, chiar și atunci când o alungi, de frica altor dezamăgiri, te lasă, uneori, să crezi că a plecat, dar tot acolo o găsești, ca de fiecare dată…

Uite și acum, a venit Crăciunul, cu proverbialul spirit al înnoirii – și nu mă refer la păpușica în trening roz, ce mi-a sărit în ochi, cerând parcă să fie făcută cadou unei minunate (și uneori cuminți) fetițe în palton roz🙂 , nici la alte mici plăceri pe care ni le-am permis cu ocazia sărbătorilor, ci la înnoiri de altă natură…

* * *

Vizitatorii blogului meu au observat, probabil, „mișcări de trupe”, suspecte, pe aici. Da, am experimentat mai multe stiluri și forme (de blog). Ideea mi-a venit, după ce o prietenă a renunțat la blogul său, dar n-a vrut să-l șteargă, ci doar să „scape” de grija lui – a zis că vrea să mi-l… „teleporteze”  :) – așa am prins gustul „importurilor”, dar și al experimentelor – adică, de vină e colega, nu eu!🙂  M-am decis, urmare a discuțiilor cu ea, să-l iau sub „aripa” mea. Un alt prieten e cam în aceeași situație, adică nu prea are timp să întrețină blogul pe care l-a creat mai degrabă dintr-un imbold, spontan, acum un an și ceva… Așa mi-a venit ideea unui nou blog – poate mă încurc și eu cu blogurile multiple, așa cum s-au încurcat acești eroi din experiența mea virtuală. Bine, m-am gândit că aș putea face un blog pentru tata (despre care am tot  scris pe blogul meu) – un blog pe care tata să-l folosească după voia sa, dacă și când ar simți că are nevoie (deocamdată, nu simte necesitatea unui blog – asta mi-a zis chiar el – dar a acceptat să se uite prin el și să spună ce ar vrea să apară acolo). Așa se face că am redactat, în paralel, câteva bloguri, în calitate de experiment, pentru că îmi doream să găsesc formula cea mai potrivită pentru proiectele mele (adică, vor urma și alte schimbări, sper, în curând!) Cred că mulți au sesizat aceste tatonări bloggeristice pe care le făceam, mai ales că, în urma unor exporturi-importuri ale conținutului blogului meu, s-au dublat și pingbackurile – ceea ce era inevitabil, fapt pentru care îmi cer scuze!!!

* * *

Am optat pentru varianta de pe wordpress pentru blogul lui tata (dar va rămâne online, cel puțin pentru un timp, și blogul de pe blogspot). Sigur, blogul e abia la început, la fel cum e și noua pagină Facebook: Ion Ciocanu.

* * *

Deocamdată, acesta rămâne blogul meu de bază (chiar dacă nu am desființat încă  blogurile-atelier). Variantele pe care le-am mai testat, deși oferă multe avantaje, nu sunt la fel de potrivite pentru „stilul” meu de  a scrie (sau de a tăcea) ca acest șablon, propus de wordpress (care îmi place, în fond – sigur, mai puțin literele din Antet, pe care nu am cum să le schimb, deși tare mi-aș dori niște litere mai elegante, mai discrete). Deci, pentru moment, nu schimb mai nimic la prezentul blog, iar celelalte rămân ceea ce au fost – atelier pentru proiectele care vor urma – dar mi-am schimbat nărav…, scuze – avatarul!  – ca să nu mă recunoașteți, atunci când mă apuc să comentez pe blogurile domniilor voastre…🙂

* * *

Altfel, cu schimbările acestea întru în rând cu lumea, care mereu se schimbă, și totuși rămân aceeași (spre desperarea celor pe care i-am dezamăgit – sorry!)…🙂

Se înnoiește anul, natura, și cu ele, speranțele noastre, – asta e cu adevărat importnat. Fie care Anul Nou să vă aducă fericire și împlinirea dorințelor (sunt convinsă că le-ați și formulat deja – dacă nu în mod transparent, pe bloguri, atunci în adâncul inimii voastre)!

* * *

Și, pentru ca înnoirile să ne fie cu folos, vin căiuții, mascații/urâții, caprițele, irozii, cerbii etc. și urătorii :

* * *

* * *

Cel mai important și minunat mi se pare faptul că am descoperit noi prieteni (ai mei sau ai acestui blog, pentru că blogul acesta sunt eu), dar nu i-am uitat pe cei vechi!..

La mulți ani, dragi prieteni!

6 Răspunsuri to “Înnoiri”

  1. Tiberiu Orasanu Decembrie 31, 2011 la 5:58 pm #

    La mulţi ani luminoşi cu bucurie şi cu multe împliniri!🙂

    • CiGriArg Decembrie 31, 2011 la 6:09 pm #

      Mulțumesc! asemenea și pentru tine, Tibi, și pentru cei ce-ți sunt alături și dragi!

  2. nelucraciun Decembrie 31, 2011 la 10:53 pm #

    Nu e cam greu sa intretini atatea bloguri?
    La multi ani, sanatate, progres, prosperitate!

    • CiGriArg Ianuarie 1, 2012 la 10:30 am #

      Nu știu, vom vedea…🙂 N-ar trebui să fie greu, dacă fiecare blog va avea o temă specifică, voi completa conținutul în măsura în care voi realiza proiectul respectiv. Asta m-ar ajuta să evit eclectismul, de care e cam „bolnav” acest blog, la care țin foarte mult, dar îmi dau seama că e cam „pestriț”.🙂 Acuma, să vedem, cum va fi în practică… Gramatica e simplă, practica…🙂

      Mulțumesc pentru vizită și urări. La fel: multă sănătate, succese, prosperitate! La mulți ani!

  3. Hronic Ianuarie 1, 2012 la 9:10 am #

    La multi ani si tot ce va doriti sa se implineasca in anul innoit!

    • CiGriArg Ianuarie 1, 2012 la 10:32 am #

      Mulțumesc! La fel: sănătate și multe realizări! La mulți ani!

Lasă un răspuns

vanilla

lovely damned teenage years

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Robson Cezar

"My work exists as an expression of "dar um jeitihno" - the Brazilian notion of "finding a way". For me, art is a means of survival."

CR3W

It's just G.

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, verbe în strungi şi versuri…

J.J. Anderson's Blog

Thoughts from the author of Trailer Park Juggernauts

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Trubadur prin Avalon

Mi-aș dori ca într-o zi sufletele noastre să se privească de atât de aproape încât atunci când vom clipi să le atingem cu genele.

Гастрономия - просто вкусно

Человек есть то, что он ест.

Drumurile lui Spetcu

Blog de om umblat

II SI CAMASI STILIZATE

Pasiune pentru frumos si traditie

papillon de nuit

On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux.

a dweller's confessions

confessions by a 19-year-old wallflower

CritDicks.com

A precariously critical, humorous take on life’s interactions with food and drink!

Descopera misterele naturii

Discover the mysteries of nature

Tassles Of Intertwined Emotions

Poetry, Quotes & Random Thoughts

dan moldovan

blog de poze

find the details

Interiors news and finishing touches for homes

Blog de multe parale

„Nu voi fi un om obişnuit, pentru că am dreptul să fiu extraordinar.” Peter O Toole

Doru Braia

Talk Soc

A Dose A Day

Inspirations for Nurses (and non-nurses)

A.D. Martin

writing - novels - film - television - video games - other stuff

Imperfect Beauty

"Do what you like and like what you do ! Imperfection is a part of beauty !" - Rocsee

Saltarosgarden

A garden of my dreams coming to live!

Comunităţi de Prieteni: "Toţi pentru unul, unul pentru toţi"

Communities Of Friends - All For One & One For All

Condamnat la prietenie!

Caci mor traind...

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Doina Soltan

"Cele mai frumoase locuri prin care am umblat au fost sufletele oamenilor pe care i-am iubit." Irina Binder

Compendiu de istorie și diplomație

“Vrei să admiri un om? Privește-l din îndepărtare…” - Adrian Sereș -

infinitdegânduri

Loneliness ends with love.

Gheorghe Cuciureanu

În fond despre ştiinţă

prietendevremerea

O vorba buna

…touch my sound…

Where sound can be touched, felt and seen.

Ivano Mingotti

Pagina ufficiale autore

Gheorghe BREGA

Deputat în Parlamentul Republicii Moldova

Andrei Botnari. Photography and travel blog

Capitalism pe pâine

Fondator si director: Mihai Giurgea

PoliteiaWorld

Quis custodiet ipsos custodes?

Cafeaua de dimineata

Cuvinte dintr-o ceașca de cafea

Anghel

A great WordPress.com site

SECRETELE SĂNĂTĂȚII ȘI FRUMUSEȚII CU MARIA BOTNARU

Nu poți cumpăra timpul, dragostea și sănătatea cu toți banii lumii

Folclor muzical românesc

„Cântă, măi frate române, pe graiul și limba ta și lasă cele străine ei de a și le cânta!” - Anton Pann

