Crăciun fericit!

24 Dec

E ajunul Crăciunului şi eu mă grăbesc să-i felicit pe cât mai mulţi dintre prieteni şi cunoscuţi, cât a mai rămas din timp – până la plecare… Blogul e foarte util, în acest sens :)  – blogul a devenit un fel de tribună: de aici pot „lansa” urările mele de Bine tuturor celor care-l citesc. Nu-i voi numi pe toţi, asta ar însemna să afişez o întreagă listă (de la primii mei „vizitatori”, printre care Livia, Sunday-Rose ş.a.,  până la cei care au intrat mai târziu (Isis, Mimi, Viq, Mihai, Filadel, Luminiţa, Mihaela, Nicolae din Arizona, Tiberiu şi alţi „copăceni” cu inimă de aur), de la cei cu care am avut unele controverse (Radu, Laurenţiu sau Petru) până  la „vecinii de blog”, cei cu care menţin un dialog în tonalităţi blânde, calde (bine, există şi cazuri în care polemizăm, dar, de cele mai multe ori suntem pe aceeaşi lungime de undă: Erasmen, Nora, Paul, Alex, Viq, Filadel şi alţii)… Tuturor prietenilor mei le mulţumesc pentru că există, pentru că sunt generoşi, frumoşi, atenţi, perseverenţi..! Şi le urez un Crăciun fericit şi  un An Nou plin de bucurii!

P.S. Eu sper să mai pot intra pe blog zilele astea, dar… nu se ştie niciodată.

Vă îmbrăţişez cu drag. Arg. :)

5 Răspunsuri to “Crăciun fericit!”

  1. Arizonianul Decembrie 28, 2010 la 11:14 am #

    Argentina,
    mi se pare cam lungă absenţa ta de pe blogurile pe care le mai frecventez. Ai probleme cu computerul? Dacă ai, încearcă să-mi dai de ştire la adresa mea, poate voi găsi o soluţie, ceva…
    Sper să fi avut un Crăciun de pace şi că Anul Nou să-ţi aducă prosperitate, sănătate şi fericire.
    Nick.

    • Argentina Gribincea Decembrie 28, 2010 la 3:40 pm #

      Mulţumesc şi Mulţi Ani, dragă Nic! Mulţumesc şi pentru propunerea de ajutor. Chiar am nevoie de ajutorul unui cunoscător, pentru că problemele computerului meu sunt destul de serioase, din câte îmi dau eu seama.

      Da, am avut şi mai am probleme cu computerul, de vreo două luni. Uneori, se remediază, nu ştiu în ce fel şi de ce, alteori persistă şi se manifestă în cel mai sever mod: îmi dă tot felul de erori la conectare, se blochează, se restartează, îşi schimbă singur setările… – minuni, nu alta!🙂 Eu glumesc, uneori: mai are puţin şi va sări la jugulară! Acum, de sărbători, s-a mai stabilizat (ieri a fost chiar OK, doar că eu eram prea obosită, după o călătoriem, şi n-am intrat pe net, decât pentru puţin timp). Azi, însă, a dat din nou semne de „oboseală”. Chiar voiam să spun că mi se pare că s-a remediat problema (de la sine, eu n-am făcut nimic), dar, când am început să scriu acest răspuns, „maşina” asta s-a mai blocat o dată… Nu ştiu exact ce se întâmplă. După sărbători voi căuta o soluţie. După sărbători, pentru că până atunci sunt prinsă cu diverse alte lucruri (deh, obligaţii).

      P.S.În ultimele zile n-am intrat pe blog, pentru că am fost pe… drumuri. Am călătorit. Poate mai târziu voi pune pe blog şi poze, dacă mă va lăsa computerul să lucrez la ele… Călătoriile, mai lungi sau mai scurte, fac parte din viaţa mea de pe la vârsta de 23. Nu mă laud, dar nici nu mă plâng! –🙂 – dar asta explică şi de ce nu prea am avut timp să-mi pun la punct computerul.

      Gânduri bune! Şi mulţumesc, încă o dată, pentru tot!

  2. noradamian Decembrie 28, 2010 la 11:19 pm #

    Argri, salut! Multzam pentru gândurile bune si caldele urări. Îţi doresc Sărbători Luminoase, un An Nou cu împliniri si Mulţi Ani cu viaţă bună şi sănătate!
    🙂

    • Argentina Gribincea Decembrie 29, 2010 la 12:09 am #

      Mulţumesc, dragă Nora! La fel şi pentru tine! Numai bine, un An Nou plin de momente frumoase!
      La mulţi ani!

Lasă un răspuns

vanilla

lovely damned teenage years

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Robson Cezar

"My work exists as an expression of "dar um jeitihno" - the Brazilian notion of "finding a way". For me, art is a means of survival."

CR3W

It's just G.

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, verbe în strungi şi versuri…

J.J. Anderson's Blog

Thoughts from the author of Trailer Park Juggernauts

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Trubadur prin Avalon

Mi-aș dori ca într-o zi sufletele noastre să se privească de atât de aproape încât atunci când vom clipi să le atingem cu genele.

Гастрономия - просто вкусно

Человек есть то, что он ест.

Drumurile lui Spetcu

Blog de om umblat

II SI CAMASI STILIZATE

Pasiune pentru frumos si traditie

papillon de nuit

On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux.

a dweller's confessions

confessions by a 19-year-old wallflower

CritDicks.com

A precariously critical, humorous take on life’s interactions with food and drink!

Descopera misterele naturii

Discover the mysteries of nature

Tassles Of Intertwined Emotions

Poetry, Quotes & Random Thoughts

dan moldovan

blog de poze

find the details

Interiors news and finishing touches for homes

Blog de multe parale

„Nu voi fi un om obişnuit, pentru că am dreptul să fiu extraordinar.” Peter O Toole

Doru Braia

Talk Soc

A Dose A Day

Inspirations for Nurses (and non-nurses)

A.D. Martin

writing - novels - film - television - video games - other stuff

Imperfect Beauty

"Do what you like and like what you do ! Imperfection is a part of beauty !" - Rocsee

Saltarosgarden

A garden of my dreams coming to live!

Comunităţi de Prieteni: "Toţi pentru unul, unul pentru toţi"

Communities Of Friends - All For One & One For All

Condamnat la prietenie!

Caci mor traind...

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Doina Soltan

"Cele mai frumoase locuri prin care am umblat au fost sufletele oamenilor pe care i-am iubit." Irina Binder

Compendiu de istorie și diplomație

“Vrei să admiri un om? Privește-l din îndepărtare…” - Adrian Sereș -

infinitdegânduri

Loneliness ends with love.

Gheorghe Cuciureanu

În fond despre ştiinţă

prietendevremerea

O vorba buna

…touch my sound…

Where sound can be touched, felt and seen.

Ivano Mingotti

Pagina ufficiale autore

Gheorghe BREGA

Deputat în Parlamentul Republicii Moldova

Andrei Botnari. Photography and travel blog

Capitalism pe pâine

Fondator si director: Mihai Giurgea

PoliteiaWorld

Quis custodiet ipsos custodes?

Cafeaua de dimineata

Cuvinte dintr-o ceașca de cafea

Anghel

A great WordPress.com site

SECRETELE SĂNĂTĂȚII ȘI FRUMUSEȚII CU MARIA BOTNARU

Nu poți cumpăra timpul, dragostea și sănătatea cu toți banii lumii

Folclor muzical românesc

„Cântă, măi frate române, pe graiul și limba ta și lasă cele străine ei de a și le cânta!” - Anton Pann

