De ce flori? De ce roz? De ce azi?

8 Mai

Știu, riscul de a compromite detot acest blog este foaaarte mare! 🙂  Chiar discutasem zilele astea cu un prieten și, ziceam eu, gusturile mele sunt prea eclectice, pentru a menține blogul pe o linie tematică precisă și clară… Dar azi se poate, azi i-am făcut straie noi acestui blog. A mai rămas de făcut ultimele  retușuri, dar deja are acel aer aerisit (pleonasm intenționat, cu funcție de accentuare – sic!), pe care îl doream… Sigur aș fi vrut să pot umbla și la caractere/litere, s-ar fi potrivit unele mai mici și mai elegante, de altă culoare decât negru, dar cum nimic în viața asta nu poate atinge idealul, mulțumesc și pentru ceea ce este.  Mă bucur de posibilitatea de a schimba, oricând voi dori, fundalul sau antetul, spre exemplu… În prezent, în calitate de fundal e o pictură în ulei de Eudochia Zavtur. O temă cu adevărat generoasă și merită niște flori roz, cu puțină muzică! 🙂

 * * *

P.S. Apropo de roz, acum un an, vorbeam cu verișoara mea, Lenuța, despre semnficațiile/”sugestiile” culorii roz. Și am avut dreptate: azi ne bucurăm de consecințele rozului din mintea ei, de atunci…

17 răspunsuri to “De ce flori? De ce roz? De ce azi?”

  1. erasmen Mai 8, 2010 la 4:06 pm #

    Nu cred ca niste litere mai mici ar fi potrivite. Dimpotrivă!Iar muzica e superb… de albastra. Bine, se mai aude cate un roz din cand in cand.

    • argribincea Mai 8, 2010 la 4:26 pm #

      Bine, și blogul e mai degrabă de un mov pastelat, o combinație de roz și albastru… Nici imaginile din videoclip nu sunt doar roz…

      Cred că trebuie să caut o muzică roz…

      🙂

      P.S. Nu știu de ce îmi displac atât de mult literele mari și negre. Probabul, pentru că m-am obișnuit cu stilul vechiului blog… Oricum, nimic nu-i perfect, nici chiar eu…

  2. erasmen Mai 8, 2010 la 4:12 pm #

    Cu alte cuvinte, imi place blogul tau colorat.

  3. turnofftheglory Mai 8, 2010 la 7:27 pm #

    E bine Agri, foarte feminin, clar. E bine.

    • Argentina Gribincea Mai 8, 2010 la 7:35 pm #

      Mulțumesc, Daniel, și tu ești un prieten adevărat: pentru că îți place blogul meu! 🙂
      P.S. Da, așa trebuia să apară după ”renovare”, feminin (totuși, nu feminist). Apropo de feminitate, felicitări pentru articolul despre violența. Mi-a plăcut și mie.

  4. Sunday-Rose Mai 8, 2010 la 10:57 pm #

    Roz: seductie, romantism, feminitate, delicatete, tandrete ori poate relatii amoroase…? E frumos si deloc compromitator, numai ca de ce asa o trecere subita de la negru la roz, si de ce azi?

    • Argentina Gribincea Mai 8, 2010 la 11:08 pm #

      Mdaaa… și uite așa vine una dintre primele și cele mai bune prietene ale blogului meu și-mi trădează toate secretele! 🙂

      Azi, pentru că e o mică aniversare în familia mea, legată de această culoare…

      Cât privește contrastul negru-roz, mie îmi place combinația, dar aici… aș fi preferat ca literele să fie de altă culoare sau ceva mai subțiri/elegante… Din păcate, nu știu cum să fac, pentru a obține această schimbare. 😦

      • Sunday-Rose Mai 9, 2010 la 11:08 am #

        Argentina, am incercat sa-ti raspund la comentariu, insa pare-mi-se comentariul meu s-a pierdut pe undeva. Oricum, te felicit cu ocazia aniversarii!!! Am vrut sa te „descos” putin dar me-ai raspuns subtil, banuiesc ca esti indragostita si sper asa sa fie, culoarea te da de gol, ma bucur mult pentru tine si sa stii ca si eu ma simt altfel in ospetie pe blogul tau, simt o adiere de dispozitie buna si rafinament (muzica aia m-a elevat).

        • Argentina Gribincea Mai 9, 2010 la 11:30 am #

          Dragă Sunday-Rose, da, am găsit ambele mesaje la spam. Nu știu ce face wordpressu, nu e prima problemă de acest gen, mesajele mele tot la spam ajung, nu știu de ce. În schimb, spamul se adună, bine-merci, în căsuța comentariilor publicabile… Voi încerca să remediez, da nu prea știu cum…

          Cât privește ”enigma” schimbăriloe de pe blog, o să detaliez, acum pregătesc ceva… 😉 Sigur, e vorba și de o stare mai… luminoasă (în ce mă privește), dar mai e și altceva.

          P.S. Mă bucur foarte mult să aud că-ți place și ție și că te simți bine în casa mea virtuală, împrospătată. Asta mă face să mă simt și eu bine (cu voi toți alături)! 🙂

  5. Sunday-Rose Mai 9, 2010 la 11:00 am #

    Felicitari cu ocazia aniversarii!!! (Am incercat sa te „descos” un pic insa ai raspuns subtil…), banuiesc ca esti indragostita, culoarea te da de gol, daca-i asa (sper sa fie!!!) ma bucur mult pentru tine, cat priveste contrastul atunci si maro-roz s-ar potrivi bine.

    • Argentina Gribincea Mai 9, 2010 la 12:56 pm #

      Sunday-Rose, nu mă lasă inima să șterg un comentariu, chiar dacă se repetă (îl șterg, numai dacă insiști). Am șters pe acest blog vreo câteva mesaje, dar numai pentru că erau în contradicție cu natura necomercială a blogului sau cu sigla ”AG” a acestuia. Foarte rare sunt cazurile în care îmi permit să intervin.

      Ș-apoi cum să șterg un mesaj, la care mai am ceva de comentat eu însămi? Da, maro cu roz, sau gri cu roz – alte două combinații clasice, care nu insultă ochiul… 🙂 Altfel, eu aș fi prferat și o combinație de galben-roz-mov (mai depinde și de nuanțe, bineînțeles!), dar, din păcate, nu pot modifica literele (astea fac parte din conceptul temei, care e de la wordpress)…

      P.S. Hm, chiar acest mesaj, scris în calitate de autor al blogului, s-a dus la spam. Dacă nu eram atentă, putea să stea acolo mult și bine…

  6. Sunday-Rose Mai 9, 2010 la 11:31 am #

    Da,ai dreptate e ceva putred in blogomarca, unele comentarii o i-au razna si apoi revin la destinatie, poti sa stergi unul din ele ca se repeta.

    • Argentina Gribincea Mai 9, 2010 la 11:36 am #

      Nu au revenit, Sunday-Rose, le-am scos eu de la ”coș” (și, dacă ajung acolo, nu-mi vine alerta pe mail, și, deci nu știu că ”mă așteaptă” niște mesaje, înțelegi?). Mai mult, peste un timp, dacă nu reușesc să le recuperez, sunt șterse automat… Blogomarca! 🙂

      OK. O să revin asupra primului tău mesaj, pentru că la al doilea am răspuns deja…

  7. Theophyle Mai 9, 2010 la 12:59 pm #

    Este foarte frumos. Atrage si cred ca a devenit mai personal. Roz? de ce nu 🙂

    • Argentina Gribincea Mai 9, 2010 la 1:04 pm #

      Ah! Mulțumesc! Mulțumesc pentru atitudinea aprobatoare! 🙂

      Oaspeți dragi pe aici… Dacă știam, făceam această ”renovare” demuuult!

  8. Argentina Gribincea Mai 9, 2010 la 1:48 pm #

    Apropo de remarca privind ”personalizarea” blogului meu, este cât se putea de exactă. 1. Reflectă o anume stare, care se cerea exteriorizată (una venind și din anturajul, dar și din interiorul meu – 🙂 ) și 2. Tabloul este preferatul meu, dintre toate tablourile din casă, cel mai drag îmi este acesta… Sunt două, de fapt, două lalele pictate de Eudochia Zavtur (o pictoriță foarte cunoscută aici, originară din Transnistria). O lalea este roz (aici, din cauza modificărilor inevitabile în cazul scanărilor și ajustărilor de tot felul, pare mai degrabă mov, în realitate, e un roz palid, foarte frumos), alta galbenă – în mod sigur, ați văzut-o și pe aia, printre numeroasele mele fotografii… Două tablouri, în culori solare, strălucitoare, care mă tresezc în fiecare dimineață și îmi „setează” buna dispoziție pentru toată ziua! 🙂

Lasă un răspuns

EVERYDAY LIFESTYLE

There is only one happiness in this life,to love and be loved.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Robson Cezar

"My work exists as an expression of "dar um jeitihno" - the Brazilian notion of "finding a way". For me, art is a means of survival."

CR3W

It's just G.

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, verbe în strungi şi versuri…

J.J. Anderson's Blog

Someday, what follows will be referred to as “his early works.”

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Trubadur prin Avalon

Mi-aș dori ca într-o zi sufletele noastre să se privească de atât de aproape încât atunci când vom clipi să le atingem cu genele.

Гастрономия - просто вкусно

Человек есть то, что он ест.

Drumurile lui Spetcu

Blog de om umblat

II SI CAMASI STILIZATE

Pasiune pentru frumos si traditie

papillon de nuit

On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux.

a dweller's confessions

confessions by a 20-year-old wallflower

CritDicks.com

A precariously critical, humorous take on life’s interactions with food and drink!

Tassles Of Intertwined Emotions

Poetry, Quotes & Random Thoughts

dan moldovan

blog de poze

Find the details

for covetable, decorative product designs and interiors news

Zen blog

De acum voi scrie pe noul site http://zenblog.eu/

Doru Braia

Talk Soc

A Dose A Day

Inspirations for Nurses (and non-nurses)

A.D. Martin

writing - novels - film - television - video games - other stuff

Saltarosgarden

A garden of my dreams coming to live!

Comunităţi de Prieteni: "Toţi pentru unul, unul pentru toţi"

Communities Of Friends - All For One & One For All

Condamnat la prietenie!

Caci mor traind...

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Doina Soltan

"Cele mai frumoase locuri prin care am umblat au fost sufletele oamenilor pe care i-am iubit." Irina Binder

Compendiu de istorie și diplomație

“Vrei să admiri un om? Privește-l din îndepărtare…” - Adrian Sereș -

infinitdegânduri

Loneliness ends with love.

Gheorghe Cuciureanu

În fond despre ştiinţă

prietendevremerea

O vorba buna

…touch my sound…

Where sound can be touched, felt and seen.

Ivano Mingotti

Pagina ufficiale autore

Gheorghe BREGA

Deputat în Parlamentul Republicii Moldova

andreibotnari.wordpress.com/

Andrei Botnari. Photography and travel blog

PoliteiaWorld

Quis custodiet ipsos custodes?

Cafeaua de dimineata

Cuvinte dintr-o ceașca de cafea

Anghel

A great WordPress.com site

SECRETELE SĂNĂTĂȚII ȘI FRUMUSEȚII CU MARIA BOTNARU

Nu poți cumpăra timpul, dragostea și sănătatea cu toți banii lumii

Folclor muzical românesc

„Cântă, măi frate române, pe graiul și limba ta și lasă cele străine ei de a și le cânta!” - Anton Pann

Elena Tănăsescu

Put a little magic in your life

